Condițiile generale de acordare a garanției
Formular Garantie
- Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu sigiliul care conține elementele de identificare intact (seria produsului), împreuna cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală și prezentul certificat de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele vor fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
- Soluționarea garanției se face în maxim 14 zile calendaristice.
- Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe sau obiecte în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS etc. precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele recomandate de Orice Problema Se Rezolva SRL. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.
- Departamentul tehnic al societății Orice Problema Se Rezolva SRL poate fi contactat în scris și telefonic la adresele: contact@laboratoruldexter.ro sau prin intermediul Formularului de Garantii.
- În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare.
- Conform H.G. 448/2005 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să colecteze selectiv aceste DEEE. Aflați cum puteți să reciclați produsele la adresa: http://www.anpm.ro/deseuri-de-echipamente-electrice-si-electronice
- Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate în prezentul document de către reprezentantul Orice Problema Se Rezolva SRL. Perioada de garanție se prelungește în conformitate cu intervalul în care produsele s-au aflat în service. Departamentul tehnic va diagnostica orice problemă de service în garanție în termen de minim 2 zile lucrătoare legale de la recepția echipamentelor.
- Orice neconcordanță sau omisiune sesizată de către beneficiar în privința actelor întocmite de către departamentul nostru de vânzări, față de condițiile anterior discutate cu reprezentanții firmei noastre și/sau față de produsele recepționate, va trebui comunicată pe orice cale în maxim 2 zile lucrătoare legale de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioară fiind nulă de drept.
- Prin prezenta confirm ca am primit produsul in perfecta stare de funcționare si am luat la cunoștința ca prezentul certificat de garanție este valabil numai însoțit de factura de achiziție si de bon fiscal sau chitanța. Daca produsul nu este însoțit de prezentul certificat sau garanția este expirata sau anulata de către service datorita utilizării in condiții anormale conform paragrafului 3, reparația se va efectua cu acordul meu contra cost.
- Toți acumulatorii/bateriile incluse în produsele vândute de ORICE PROBLEMA SE REZOLVA SRL beneficiază de o perioadă de garanție limitată la 30 de zile calendaristice de la data achiziției, indiferent de durata generală a garanției produsului principal. În cazul solicitării garanției pentru acumulatori/baterii, sunt aplicabile toate condițiile generale menționate în acest certificat, cu mențiunea specifică a termenului de 30 de zile. După expirarea acestei perioade, orice reparație sau înlocuire a acumulatorului se va face contra cost, cu acordul clientului.